Všeobecné obchodní podmínky
Dodavatel
Firma: Simona Urbanová
Sídlo: Končinská 1105, Červený Kostelec 549 41
(dále jen „prodávající“)
IČO: 76273164
DIČ: CZ7354293243
Zapsáná:u ŽÚ v Náchodě, č.j.:09/215923/F-34
Bankovní spojení:
ČSOB, číslo účtu 225150704/0300
e-mail: eshop@svetmerkur.cz
telefonní kontakt: +420737278668, +420777339448
Vítejte v e-obchodu společnosti Svět
MERKUR.
Přečtěte si prosím pozorně následují informace, které Vám poradí,
jakým způsobem u nás nakupovat.
Jak postupovat při nákupu v eshopu
www.svetmerkur.cz:
• Ochrana osobních dat
• Poštovné a balné
•
Doprava
• Prohlídka zboží
• Platební podmínky
• Jak postupovat v
případě reklamace
• Reklamační řád
• Záruční podmínky
• Odstoupení od smlouvy
Jak
postupovat při nákupu v eshopu www. svetmerkur.cz
Před prvním nákupem se
prosím seznamte s provozním řádem, s našimi dodacími a záručními podmínkami.
V případě, že dosud nejste zaregistrováni, proveďte svoji registraci.
Zapamatujte si své přihlašovací jméno a heslo, pod kterým jste se přihlásili.
V sekci "Můj účet", "Moje objednávky", si můžete sledovat stav vaší objednávky.
Po zadání přihlašovacího jména a hesla můžete začít nakupovat. Ve
chvíli, kdy jste přihlášeni, je Vaše uživatelské jméno zobrazeno. V této chvíli
můžete kontrolovat stav současné objednávky v košíku.
Veškeré objednávky
jsou závazné. Storno objednávky je možné jen po dohodě na telefonním čísle: 737
278 668. Po objednání zboží je možné Vaši objednávku stornovat maximálně do 90
minut od provedení objednávky, po této době již není možné objednávku stornovat.
V případě nepřevzetí potvrzené objednávky zboží si provozovatel
vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody.
Vždy
budete informováni o případných problémech, které se mohou při vyřizování Vaší
objednávky vyskytnout. V těchto případech budeme spíše volit cestu telefonického
kontaktu (pokud jej v registraci uvedete).
Přístup registrovaných
zákazníků a možnost objednávek je chráněn přístupovým heslem , které zná pouze
registrovaný zákazník.
Ochrana osobních dat
Veškeré osobní údaje
poskytnuté zákazníky eshopu www.svetmerkur.cz jsou považovány za přísně důvěrné
a nebudou zveřejněny ani předány dalším osobám nebo společnostem.
Poštovné, balné a doprava po ČR
Pro dodání objednaného produktu
využívá svět Merkur Českou poštu.
Poštovné a balné: 120,-
Kč/objednávka (za každý balík)
Dobírka: 40,- Kč/objednávka – při platbě převodem, se cena
za dobírku neúčtuje
Osobní odběr v hotovosti v sídle prodávajícího: 0,- Kč (po předchozí dohodě s dodavatelem)
U neskladného zboží (tříkolky, koloběžky,
odstrkávadla, bagr,…..) účtujeme poštovné dle tarifů České pošty (180-270Kč)
Dodací doba:
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností
dodavatele dodáno v co nejkratší době Českou poštou,
obvykle do 1-6 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. V
případě, že nebudeme moci do tohoto data objendávku vyřídit, bude
zákazník neprodleně informován e-mailem nebo telefonicky.
Dodání zásilky na
Slovensko
Zboží není možné poslat na Slovensko dobírkou, Je požadována platba předem ve měně €, US$ či v Kč. Poštovné 440-500 Kč dle velikosti a váhy
balíku. Dodání zásilky do celého světa.
Zboží zasíláme i na jakékoliv
místo na světě. Platba předem ve měně € nebo US$.
Ceny produktů jsou aktuální a platí do vyprodání zásob. Při případné změně ceny při objednání budete samozřejmě obratem informováni telefonicky nebo mailem.
Prohlídka zboží
Kupující je povinen při odběru prohlédnout dodané zboží, zkontrolovat
stav, typ a porovnat výrobní číslo dodaného výrobku. Jestliže kupující zboží
neprohlédne, nemůže uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce. Týž
den, kdy kupující zjistil vady zboží, je povinen podat písemnou zprávu
prodávajícímu na uvedený e-mail – eshop@svetmerkur.cz.
Platební podmínky
• Dobírkou
• Příkazem k úhradě z Vaší banky (platba předem bankovním převodem na základě rekapitulace objednávky, zaslané dodavatelem na email odběratele)
• Osobní odběr v hotovosti, v sídle prodávajícího (lze po předchozí dohodě s dodavatelem)
• Europe - zaslání zásilek po Evropě (po předchozí dohodě s dodavatelm.Cena se odvíjí dle toho,do které země je zásilka odeslána)
V případě, že
budete platit bezhotovostně na účet 225 150 704 / 0300, musíte vždy uvést variabilní symbol,který je uveden v rekapitulaci objednávky, která Vám bude zaslána e-mailem. Zboží
je vždy expedováno obratem po zaplacení kupní ceny zboží na účet 225 150 704 /
0300.
Zboží je dodáváno s dokladem o zaplacení a pokud se jedná o zboží
se záručním listem, pak i s řádně vyplněným záručním listem.
Zboží
zůstává až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
Ceny jsou
uvedené včetně DPH.
V případě stornování objednávky nebo její části ze
strany dodavatele (zboží je doprodáno) budete neprodleně informováni o vzniklé
situaci (e-mailem nebo telefonicky) a bude Vám nabídnuto náhradní řešení. Pokud
nebudete s naším návrhem spokojeni bude celá částka nebo alikvotní část kupní
ceny, obratem odeslána zpět na číslo účtu, ze kterého byla platba provedena
(jedná se pouze o bezhotovostní převod) - pokud nebude dohodnuto jinak.
Jak postupovat v případě reklamace
• Zboží přišlo v porušeném
obalu - zboží nepřebírejte nebo sepište s dopravcem či poštou příslušný
protokol.
• Zboží je po vybalení nefunkční - ihned volejte na tel: 737 278
668.
Výměna nebo vrácení zboží jsou možné pouze v případě vrácení zboží v
originálním obalu výrobku, odesláno v původním stavu a s veškerým
příslušenstvím, jinak Vám bude zboží odesláno zpět.
POZOR: Většina
dopravců neručí za špatně zabalené zásilky.
Pokud u určitého typu
nabízeného zboží není uvedena záruční lhůta, pak bývá tato záruční lhůta
zpravidla 24 měsíců.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy, kontaktujte nás
nejlépe e-mailem nebo v pracovní dny v době od 7 do 22 hodin na telefonním čísle
737 278 668.
Tento reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a
vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému
zboží je přikládána faktura (může sloužit zároveň jako záruční list), případně
záruční list výrobce. Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje
zákazník podpisem dodacího listu přepravní služby, České pošty.
Pokud
odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím (v
druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou fakturu, je povinen ihned
informovat společnost svět MERKUR., pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí,
že pozdější případná reklamace nebude uznána.
Záruční podmínky
• Pokud k danému
výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V
případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový
doklad – faktura.
•
Délka záruky začíná běžet ode dne
převzetí zboží kupujícím.
• Zákazník doručí reklamované
zboží na adresu: Svět MERKUR – Simona Urbanová, Končinská 1105, Červený Kostelec
549 41 CZ. Za
okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel
od kupujícího reklamované zboží.
• Zboží musí být v původním obalu v úplném stavu včetně kompletního
příslušenství.
• Servisní středisko po vyřízení reklamace vyzve zákazníka k
odběru zboží, případně jej zašle na své náklady zpět.
• Nárok na uplatnění
záruky zaniká v následujících případech:
- porušením ochranných pečetí a
nálepek, pokud na výrobku jsou
- neodbornou instalací, zacházením či
obsluhou
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry
parametrům uvedeným v dokumentaci
- zboží bylo poškozeno živelnou pohromou
- zboží bylo poškozeno používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v
dokumentaci
- zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN.
• V případě neoprávněné reklamace Vám bude výrobek vrácen neopravený zpět, se
stanoviskem servisní organizace.
• Dodavatel si vyhrazuje právo nahradit
vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
• Na pozáruční
opravy se vztahuje záruka 6 měsíců a to pouze na stejnou závadu, která se
projevila po opravě.
• Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s
daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto
případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční
doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele,
nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské
činnosti (nákup na IČO).Reklamace vyřizuje: 737 278 668.
• Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti dodavatele za
vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, se řídí příslušnými obecně
závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského
zákoníku).
• Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30)
kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s
kupujícím spotřebitelem nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má
spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze
odstranit. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u dodavatele, u
kterého byla věc zakoupena. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu
poštovného v nutné výši (náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v
souvislosti s reklamací-odběratel doloží kopii podacího lístku). V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá
spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením
reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které
vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o
opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat,
že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
Podmínkou
pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých
požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka
je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká
samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení
objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech,
si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe
osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě,
že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu
zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany
dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat
nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si
vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo
uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu
produktu.
Odstoupení od smlouvy
Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné
podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 1829,odst.1
občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí
zboží.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy,
vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do
čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní
prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na
základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí
spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen
tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím
nevzniknou další náklady.
Postup v případě odstoupení od smlouvy:
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku
ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli
veškerá přijatá plnění.
Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní
symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi
zboží. .
Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do
provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav
vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět
dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně
příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu,
je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením
zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto
nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v
případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím
způsobem snížena.).
Právo dodavatele na odstoupení:
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku
odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné
změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen
kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.